BestPrice.gr
Καλως ήρθατε

Όροι χρήσης SuperTech.gr

Στοιχεία καταστήματος

Αρ. Γ.Ε.ΜΗ: 151340001000
SuperTech Electronics
ΑΦΜ: 170179711 - ΔΟΥ: AMAΡΟΥΣΙΟΥ
Νομός: ΑΤΤΙΚΗΣ
Διεύθυνση: ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΗΣ 100, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τ.Κ. 15122


Παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά αυτούς τους Όρους Χρήσης & Συναλλαγής. Περιέχουν πολύ σημαντικές πληροφορίες για δικαιώματα και υποχρεώσεις σας. Mε την παραγγελία των προϊόντων δέχεστε ως “πελάτης” αυτούς τους Όρους Συναλλαγής.

Η σύμβαση αγοράς είναι δεσμευτική μόνον αφού το SuperTech σας ειδοποιήσει ότι δέχτηκε την παραγγελία.

Η επιβεβαίωση εισόδου της παραγγελίας δε συνεπάγεται αυτόματα και αποδοχή της παραγγελίας.


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ- ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Η εταιρεία μας δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σχετικά με τα προϊόντα, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών.

Η εταιρεία μας προσπαθεί να έχει συνεχώς ενημερωμένη την διαθεσιμότητα των προϊόντων της. Η διαθεσιμότητα των προϊόντων μεταβάλλεται όμως συνεχώς λόγω των παραγγελιών που τοποθετούνται. Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται έναντι των πελατών / χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους.

Η εταιρεία μας ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα εμπορευμάτων των προμηθευτών της, αλλά εγγυάται για την έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών για τη μη διαθεσιμότητά τους.

Ο χρήστης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων ή/και εμπορευμάτων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις. Επίσης οι διάφορες προσφορές προϊόντων ή εμπορευμάτων που εμφανίζονται ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Σε προϊόντα που είναι κατόπιν παραγγελίας και λόγο του υψηλού κόστους υπάρχει η πιθανότητα ο πελάτης να χρειαστεί να προχωρήσει σε προκαταβολή ή προπληρωμή της παραγγελίας του.


Τιμές των Πωλούμενων Προϊόντων

Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους δίπλα από κάθε προϊόν περιλαμβάνεται το ΦΠΑ (24%). Οι τιμές αυτές αυτές αφορούν τις ποσότητες οι οποίες είναι διαθέσιμες στην αποθήκη μας, ενώ η SuperTech επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές.



Διαθεσιμότητα
Για όλα τα προϊόντα που περιέχονται στους καταλόγους του SuperTech υπάρχουν σαφείς ενδείξεις για την διαθεσιμότητα της αποθήκης μας. Έτσι θα μπορείτε πολύ εύκολα να διαπιστώσετε πριν κάνετε την παραγγελία σας ποια από τα προϊόντα μας είναι διαθέσιμα στις αποθήκες μας και άμεσα παραδοτέα, ποια προϊόντα δεν είναι μεν άμεσα διαθέσιμα αλλά περιμένουμε σε καθορισμένη ημερομηνία να τα παραλάβουμε από τους προμηθευτές μας και τέλος ποια προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα αλλά αναμένουμε ενημέρωση από τους προμηθευτές μας για την ακριβή ημερομηνία παραλαβής τους. Παρ' όλα αυτά εσείς μπορείτε να μας στείλετε την παραγγελία σας ακόμα και για προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα στις αποθήκες μας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί μέσω e-mail ή/και τηλεφώνου, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος, ώστε να σας ενημερώσουμε για τον πιθανό χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον προμηθευτή και την εν συνεχεία παράδοσή του σε σας. Στην περίπτωση αυτή, έχετε τη δυνατότητα, εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν σας ικανοποιεί, να ζητήσετε την ανάκληση παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να γίνει σαφές ότι ο ανωτέρω χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας εξαρτάται και από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που υπάρχει στις αποθήκες μας. Επιπλέον σας παρέχουμε τη δυνατότητα να επιλέξετε αν επιθυμείτε να παραλάβετε όλα τα προϊόντα, που ενδεχομένως λόγω της διαφορετικής διαθεσιμότητάς τους θα έχουν και διαφορετικό χρόνο παράδοσης, με μια αποστολή στον τόπο παράδοσης τους στην απώτερη ημερομηνία και μόλις καταστεί δυνατό να παραδοθούν στην υπηρεσία ταχυμεταφορών ή να παραλαμβάνετε με τμηματικές παραδόσεις τα ανάλογα με το χρόνο που μπορούν να σας παραδοθούν. 

Η παράδοση των φυσικών προϊόντων/εμπορευμάτων ολοκληρώνεται μέσα στις 1-3 επόμενες εργάσιμες ημέρες από την ημέρα ολοκλήρωσης της παραγγελίας και εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον προηγούμενα έχει ενημερωθεί ο πελάτης, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να παραταθεί.

Τα προϊόντα που έχουν διαθεσιμότητα “Άμεσα διαθέσιμο” αποστέλνονται την ίδια ημέρα αρκεί η παραγγελία να έχει μπει μέχρι τις 13:00. Αλλιώς εκτελείται την επόμενη εργάσιμη.

Τα προϊόντα που έχουν διαθεσιμότητα “1 έως 3 ημέρες” αποστέλλονται μόλις το παραλάβουμε από την αποθήκη μας ή από τον προμηθευτή μας. Ανάλογα με το προϊόν υπάρχει η πιθανότητα να ζητηθεί η εξόφληση του προϊόντος πριν το παραγγείλουμε στον προμηθευτή μας.

Τα προϊόντα που έχουν διαθεσιμότητα “Παράδοση 4 έως 10 ημέρες” αποστέλλονται μόλις το παραλάβουμε από την αποθήκη μας ή από τον προμηθευτή μας με εκτιμώμενο χρόνο τις 4 με 10 εργάσιμες ημέρες. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ “ΠΑΡΑΔΟΣΗ 4 ΕΩΣ 10 ΗΜΕΡΕΣ” ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΠΡΟΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥΣ.

Τα προϊόντα που έχουν διαθεσιμότητα “Κατόπιν Παραγγελίας” αποστέλλονται μόλις το παραλάβουμε από την αποθήκη μας ή από τον προμηθευτή μας με εκτιμώμενο χρόνο τις 3 με 15 εργάσιμες ημέρες. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ “ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΠΡΟΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥΣ.



Ανωτέρα βία
Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες, πανδημίες,... κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπ' αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.



Ευθύνη SuperTech
To SuperTech δεν ευθύνεται για ελαττώματα ή κακή ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες του. Όλα τα προϊόντα παραλαμβάνονται από τους προμηθευτές συσκευασμένα. Σε περίπτωση πάντως που στις παραδιδόμενες ποσότητες αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας. Το SuperTech δεν ευθύνεται για οργανωμένη επίθεση απο hackers με σκοπό την κλοπή προσωπικών στοιχείων χρηστών, αλλά ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση οι χρήστες πιστωτικών καρτών διασφαλίζονται μιας και στο σύστημα δεν αποθηκεύεται ο κωδικός CVV των καρτών.



Διαφημιστικά μηνύματα
Το SuperTech παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες του να επιλέξουν την πληροφόρησή τους για τα νέα προϊόντα που διαθέτει στην αγορά και για άλλες τυχόν προσφορές, διακανονισμούς πληρωμής κλπ με την αποστολή διαφημιστικών - ενημερωτικών μηνυμάτων στην ηλεκτρονική ή ταχυδρομική τους διεύθυνση ή δια του τηλεφώνου. Το SuperTech δεν θα χρησιμοποιήσει καταχρηστικά την παραπάνω υπηρεσία του. Δίδεται δε πάντοτε στους χρήστες η δυνατότητα διακοπής της λήψης διαφημιστικών μηνυμάτων.



Τροποποίηση των όρων του παρόντος
Το SuperTech διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τoυς όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών.

Ισχύον Δίκαιο Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του SuperTech διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.



Περιεχόμενο του SuperTech
Το SuperTech διατηρεί τα πνευματικά δικαιώματα του περιεχομένου του site και οποιαδήποτε αντιγραφή αυτών απαγορεύεται και διώκεται νομικά.


Ευθύνες και απαραίτητες γνώσεις των χρηστών
Οποιοσδήποτε χρήστης ή επισκέπτης σε SuperTech.gr αναγνωρίζει ότι οποιοδήποτε περιεχόμενο, προσφορές, απόψεις ή/και πληροφορίες που μπορεί να παρέχει - στείλει σε SuperTech.gr θα περιέλθουν στην κυριότητα SuperTech.gr. Αυτό περιλαμβάνει όλα τα πνευματικά δικαιώματα (χωρίς επιφυλάξεις), και ο χρήστης αποποιείται όλα τα ηθικά δικαιώματα σε τέτοιο περιεχόμενο. Το SuperTech.gr με το παρόν έγγραφο δηλώνει ότι όλα ή οποιαδήποτε κομμάτια του περιεχομένου μπορεί να χρησιμοποιηθεί, να αναπαραχθεί, να επεξεργαστεί, να δημοσιευτεί, να μεταφραστεί, να αντιγραφεί ή να ενσωματωθεί σε άλλες εργασίες οποιασδήποτε μορφής. Η τεχνολογία με γνωστά μέσα ως τώρα ή αναπτυσσόμενα αργότερα για τον πλήρη όρο οποιωνδήποτε πνευματικών δικαιωμάτων, μπορούν να υπάρξουν σε τέτοιο περιεχόμενο χωρίς οποιαδήποτε μορφή αποζημίωσης. Επίσης, εκείνο το περιεχόμενο δεν υπόκειται σε οποιαδήποτε πνευματικά δικαιώματα ή άλλο ιδιόκτητο δικαίωμα ενός τρίτου. Οποιοδήποτε περιεχόμενο που τίθεται στην διάθεση SuperTech.gr από τους τρίτους, το οποίο περιλαμβάνει πληροφορίες που παρέχονται από άλλους χρήστες SuperTech.gr, είναι εκείνοι των αντίστοιχων τρίτων τους και όχι του SuperTech.gr, των διευθυντών, των υπαλλήλων ή των πρακτόρων του. Το SuperTech.gr διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει, ή να αφαιρεί, ή να τροποποιήσει οποιοδήποτε περιεχόμενο που κρίνεται ακατάλληλο για το SuperTech.gr, για οποιοδήποτε λόγο.

Στο site περιλαμβάνονται υλικό, trademarks, service marks, trade dress και άλλο περιεχόμενο που ανήκει στο SuperTech και προστατεύεται από το Νόμο.
Όλα τα περιεχόμενα του site (συμπεριλαμβανομένων κειμένων, γραφικών, εικόνων, φωτογραφιών και λογισμικού) είναι πνευματικής ιδιοκτησία του SuperTech και προστατεύονται από την Ελληνική και Διεθνή Νομοθεσία. Απαγορεύεται η οποιαδήποτε αντιγραφή, αναπαραγωγή και αναμετάδοση του υλικού, χωρίς έγγραφη άδεια της εταιρείας. Η εμφάνισή τους στον διαδικτυακό τόπο δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.


Όρια Ευθύνης
Χρησιμοποιώντας το site, συμφωνείτε απόλυτα ότι η χρήση γίνεται με δική σας ευθύνη.
Η SuperTech κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσία υψηλής ποιότητας αλλά δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές ή λάθη. Οποιαδήποτε αναφορά ή και link σε άλλο site, παρέχεται για την διευκόλυνσή σας και δεν ευθυνόμαστε για τα περιεχόμενα, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχονται (διαφήμιση ή πώληση) στα site αυτά. Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι ενδεικτικές όπως ακριβώς μας τις παρέχουν οι προμηθευτές, αντιπρόσωποι, εισαγωγείς.


Ισχύων Νόμος
Το site έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από τo SuperTech στην Αθήνα και η Ελληνική Νομοθεσία θα καθοδηγεί την χρήση του site και την ερμηνεία του.
Αν επιλέξετε να έχετε πρόσβαση στο site μας από άλλη χώρα, έχετε την ευθύνη να ακολουθείτε τους Νόμους της χώρας αυτής. Οι παραπάνω όροι αποτελούν την πλήρη συμφωνία με την SuperTech και η SuperTech έχει το δικαίωμα να κάνει αλλαγές στο περιεχόμενο του site και στους ανωτέρους όρους χωρίς καμία προειδοποίηση. Ενημερωθείτε για την ασφάλεια συναλλαγών του SuperTech.


Ασφάλεια Συναλλαγών

Η εταιρεία μας αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφάλειας των Προσωπικών Δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με σύγχρονες και αποδεκτές μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha e–Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού

Το SuperTech ΔΕΝ διατηρεί και δεν αποθηκεύει τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας των χρηστών, Η πληρωμή των υπηρεσιών ή προϊόντων μέσω πιστωτικών καρτών πραγματοποιείται με ανακατεύθυνση των συναλλασσομένων χρηστών στο ειδικά διαμορφωμένο και κρυπτογραφημένο website που αναφέρεται ανωτέρω χωρίς την παρέμβαση ή μεσολάβηση του SuperTech. Η ιστοσελίδα του οργανισμού εκκαθάρισης, στην οποία ο χρήστης εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του, φέρει ψηφιακό πιστοποιητικό για να είναι δυνατός ο έλεγχος της γνησιότητάς της.

Για αγορές από το κατάστημα μας με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ο πελάτης θα πρέπει να έχει μαζί του την ταυτότητα /δίπλωμα οδήγησης/διαβατήριο του για να γίνει ο έλεγχος βάση νόμου για την νόμιμη κατοχή της κάρτας. Αυτό γίνεται στα πλαίσια προστασίας των πελατών μας και για την ασφάλεια των συναλλαγών διότι έτσι:

αποτρέπει τη χρήση της πιστωτικής σας κάρτας από τρίτο πρόσωπο σε περίπτωση που την έχετε χάσει ή σας την έχουν κλέψει και
ελαχιστοποιεί την ζημία που – ενδεχομένως – θα υποστείτε.


Δήλωση Εχεμύθειας
Η παρούσα δήλωση εχεμύθειας αφορά στο site της SuperTech (www.SuperTech.gr). Όταν στέλνετε ένα αίτημα online, η πληροφορία που μας παρέχετε χρησιμοποιείται για να σας απαντήσουμε ηλεκτρονικά στην ερώτησή σας. Θεωρούμε τις αιτήσεις που συμπληρώνετε και την ηλεκτρονική αλληλογραφία που στέλνετε απόρρητη. Δεν μεταβιβάζουμε το περιεχόμενο αυτών παρά μόνο στον άμεσα ενδιαφερόμενο αποδέκτη και στον νόμο, εφόσον αυτό μας ζητηθεί ή στην περίπτωση που το περιεχόμενο του μηνύματος θεωρούμε ότι μας θίγει.
Τέτοια ενέργεια είναι απαραίτητη προκειμένου να προστατέψουμε τα δικαιώματά μας, την περιουσία μας, να προστατευθούμε ενάντια στην κακή ή στην μη εξουσιοδοτημένη χρήση του site της SuperTech και να προστατεύσουμε την προσωπική μας ασφάλεια ή την περιουσία των χρηστών και του κοινού μας.
Εάν όμως, μας δοθεί ψευδή ηλεκτρονική διεύθυνση ή προσπαθήσετε να προσποιηθείτε, να υποκλέψετε ή να πάρετε κακόβουλα τη θέση κάποιου άλλου όταν στέλνετε πληροφορίες online, όλες οι πληροφορίες - καθώς επίσης και το IP address - θα αποτελούν μέρος οποιασδήποτε έρευνας. Οι άνθρωποι του SuperTech μπορεί να χρειαστεί να επεξεργαστούν το ηλεκτρονικό σας μήνυμα σε συνεργασία με το τεχνικό τμήμα.
Επίσης, αν ζητήσετε έναν από τους υπεύθυνους εξυπηρέτησης πελατών της SuperTech να σας βοηθήσει σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική αλληλογραφία, αυτός θα μπορεί να έχει πρόσβαση σε όλο το εύρος πληροφοριών το οποίο είναι σχετικό με το αίτημά σας, συμπεριλαμβανομένων της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης και των μηνυμάτων σας. To SuperTech έχει συνδέσεις με άλλα sites. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για την πολιτική ασφαλείας τους ή για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται τους ηλεκτρονικούς τους επισκέπτες.


Ευθύνη του χρήστη
Οι χρήστες συμφωνούν και αναλαμβάνουν να μη χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα για:

Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιοδήποτε λόγο, προκαλεί παράνομη προσβολή και βλάβη του SuperTech ή οποιουδήποτε τρίτου, είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου.

Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας κ.λπ.

Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας). Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει, ιούς λογισμικού ή οποιουδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή και την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών Ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων Παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο Συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.

Επίσης συμφωνούν ότι όλα τα μέλη, οι συνεργάτες, οι υπάλληλοι, η διοίκηση, οι μέτοχοι και άλλοι συνεργάτες της SuperTech δεν ευθύνονται για οτιδήποτε προκύψει από τρίτα μέλη τα οποία χρησιμοποιούν το site της SuperTech. Κάθε χρήση αντίθετη προς τα ανωτέρω εκτός των τυχών ή και αστικών κυρώσεων επιφέρει και διακοπή των παρεχόμενων υπηρεσιών χωρίς καμία ειδοποίηση.

Διαφορά μεταξύ τιμής καταστήματος και τιμής ηλεκτρονικού καταστήματος
Η πολιτική των τιμών των προϊόντων τou SuperTech είναι ίδια : κατάστημα Αμαρουσίου, ηλεκτρονικό κατάστημα. Ωστόσο σε επιλεγμένα προϊόντα δημιουργήσαμε τις ονομαζόμενες «Τιμή Web» προσφορές, όπου η τιμή τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα και στο κατάστημα Αμαρουσίου διαφέρει από τα υπόλοιπα κανάλια διανομής και ισχύει μόνο για αγορές μέσω αυτού του ηλεκτρονικού καταστήματος ή παραλαβή από το κατάστημα Αμαρουσίου. Σε κάθε περίπτωση αν και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών και των τιμών που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων.


Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

α) Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

β) Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα 350.000 προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

γ) Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

δ) Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.


Ενημερωτικά e-mail (newsletters)

1. Το SuperTech - SuperTech ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά email - newsletters.

2. To SuperTech - SuperTech δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISP’s (Internet Service providers) για την άμεση παράδοση.

3. Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί.

4. Βάλετε τη διεύθυνση αποστολής του SuperTech , SuperTech[at]SuperTechmail.gr στη safe list σας.

5. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά newletter ή επιθυμείτε να διαγραφείτε συνολικά από το σύστημα αποστολής νέων του SuperTech, μπορείτε να μας ενημερώσετε χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας του site.

6. Το SuperTech - SuperTech χρησιμοποιεί πάροχο (3rd party company) για την αναγνώριση (tracking) των παραληπτών των newsletter. Δεν παραδίδει σε 3ους πληροφορίες σχετικά με όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας

7. Η ενημέρωση από το SuperTech, γίνεται μόνο αν εσείς το επιλέξετε και για όσο χρόνο επιθυμείτε. Αντίθετα, σε περίπτωση που έχετε κάνει κάποια παραγγελία στο SuperTech, χρησιμοποιώντας το site μας, αποστέλλουμε αυτοματοποιημένα ενημερωτικά μηνύματα (email) και (sms) σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail και τα sms αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ' όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.


Αποζημίωση

Η χρήση του ιστοχώρου SuperTech.gr , SuperTech.gr από εσάς, υπερασπίζει, αποζημιώνει, και κρατά αβλαβές το SuperTech.gr, SuperTech.gr, τους υπάλληλους, τους διευθυντές, τους ιδιοκτήτες του SuperTech.gr και τις συμβεβλημένες με αυτό επιχειρήσεις, από οποιαδήποτε αξίωση ή απαίτηση, (συμπεριλαμβανομένων των αμοιβών των τρίτων πληρεξούσιων προσώπων) που προέρχονται από την κακόβουλη - λανθασμένη χρήση του ιστοχώρου SuperTech.gr, SuperTech.gr από ένα τρίτο πρόσωπο, χρησιμοποιώντας - υποκλέπτοντας τη σύνδεση και τον κωδικό πρόσβασης σας.


Γενικές αποκηρύξεις προϊόντων- Θέματα Εγγυήσεων Καταναλωτικών Αγαθών
Οδηγία 99/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Μαΐου 1999, σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών.

Η οδηγία αφορά τη νόμιμη εγγύηση και τις εμπορικές εγγυήσεις.

Η έννοια της νόμιμης εγγύησης αφορά τη νομική προστασία του αγοραστή από ελαττώματα των αγορασθέντων προϊόντων. Η νομική αυτή προστασία έχει καταστεί υποχρεωτική από το νόμο και δεν εξαρτάται από τη σύμβαση. Η οδηγία θεσπίζει κατά τον τρόπο αυτό την αρχή της συμμόρφωσης του προϊόντος προς τους όρους της σύμβασης. Ενδεικτικά αναφερόμαστε στο δικαίωμα του αγοραστή να απαιτήσει επιδιόρθωση, αντικατάσταση του προϊόντος, μείωση του τιμήματος ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση (Δήλωση Υπαναχώρησης) , ζητώντας επιστροφή χρημάτων, λόγω πραγματικού ελαττώματος του προϊόντος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης.

Η έννοια της εμπορικής εγγύησης, αντίθετα, προϋποθέτει την εκδήλωση της βούλησης ενός ατόμου, του εγγυητή, ο οποίος αυτοκαθίσταται υπεύθυνος για ορισμένα ελαττώματα. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει επιδιόρθωση εφόσον κατά την διάρκεια της εγγύησης ένα προϊόν εμφανίσει πραγματικό ελάττωμα καθώς και προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο διαρκέσει η επισκευή του, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες.

Η οδηγία δεν χρησιμοποιεί την ορολογία της νομικής και εμπορικής εγγύησης. Όταν χρησιμοποιείται ο όρος «εγγύηση», καλύπτει μόνο τις εμπορικές εγγυήσεις που ορίζονται ως εξής: «κάθε ανάληψη υποχρέωσης εκ μέρους του πωλητή ή του παραγωγού προς τον καταναλωτή, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση, για επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος, αντικατάσταση, επισκευή ή φροντίδα καθ’ οιονδήποτε τρόπο του αγαθού σε περίπτωση που το καταναλωτικό αγαθό δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στη δήλωση της εγγύησης ή στη σχετική διαφήμιση».

Καταναλωτικό αγαθό θεωρείται κάθε ενσώματο κινητό πράγμα, εκτός από: τα αγαθά τα οποία πωλούνται στα πλαίσια αναγκαστικής εκτέλεσης ή με άλλο τρόπο από δικαστική αρχή, το νερό και το φυσικό αέριο όταν δεν είναι συσκευασμένα προς πώληση σε περιορισμένο όγκο ή καθορισμένη ποσότητα και την ηλεκτρική ενέργεια.

Όλα τα προϊόντα που είναι αγορασμένα από εμάς μέσω των αντίστοιχων αντιπροσώπων για την Ελληνική και Ευρωπαϊκή αγορά έχουν εγγύηση - υποστήριξη από τον αντίστοιχο εισαγωγέα - διανομέα. Οι πελάτες μπορούν να έρχονται σε επικοινωνία μαζί μας για τα στοιχεία επικοινωνίας των αντίστοιχων αντιπροσωπειών και των εξουσιοδοτημένων επισκευαστικών τους κέντρων. Επίσης σε προβλήματα που έχουν πελάτες μας, με τις αντίστοιχες αντιπροσωπείες μπορούν να έρχονται σε επαφή μαζί μας μέσω email στα info@SuperTech.gr. Φυσικά μπορούν να το παραδώσουν και σε εμάς για να το αποστείλουμε εμείς στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία.

Όλα τα εμπορεύματα καλύπτονται από την εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή ή του εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου του. Σε περίπτωση που ο κατασκευαστής ή ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος δεν καλύψει την εγγύηση τότε το κατάστημα μας θα προχωρήσει στην επισκευή του προϊόντος.

Χρόνος εγγύησης προϊόντων
- Android (συσκευές ευρωπαϊκής προέλευσης): 2 έτη εγγύησης από τον κατασκευαστή.

- Apple iPhone: 1 έτος εγγύησης από τον κατασκευαστή (ΔΕΝ υπάρχει δυνατότητα επέκτασης σε 2 έτη).

Εξουσιοδοτημένα Service ανά κατασκευαστή

Info Quest Technologies

Για συσκευές Apple:
Διεύθυνση: Λεωφ. Κηφισού 125, Αγ. Ιωάννης Ρέντης, Τ.Κ. 18233
Τηλέφωνο: 211 9991000 - 211 9991940

OMNITECH

Για συσκευές Samsung
Διεύθυνση: Κλεισθενους 231 Γερακας, 153 44
Τηλέφωνο: 210 6619010

Μπορείτε με το παραστατικό αγοράς να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε, εξουσιοδοτημένο από την κατασκευάστρια εταιρεία, επισκευαστικό κέντρο ή να αποστείλετε το προϊόν σε εμάς, ώστε να μεσολαβήσουμε για τον έλεγχό του από το επίσημο service.Τα έξοδα μεταφοράς σε κάθε περίπτωση βαρύνουν τον αγοραστή.

ΠΡΟΣΟΧΗ Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:

Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.
Ο φορτιστής και ακουστικά-hands free καλύπτονται από 6 μήνες εγγύηση και αποστέλλεται για έλεγχο ολόκληρη η συσκευασία (συσκευή και παρελκόμενα).

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, πτώση, κ.λπ.), ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το κόστος ελέγχου της συσκευής από το service. 

Η εγγύηση ΔΕΝ καλύπτει: Tον φορτιστή, τα ακουστικά, τη μπαταρία, καθώς και οποιοδήποτε άλλο αξεσουάρ της συσκευής (Εκτός αν ο κατασκευαστής ορίζει κάτι διαφορετικό).

Τα έξοδα αποστολής και μεταφοράς για επισκευή ή/και αντικατάσταση του προϊόντος από και προς την εταιρία μας.


'ΠΟΛ 1150' άρθρο 39Α

Για την επιβεβαίωση της ιδιότητας του υποκείμενου και του δικαιώματος έκπτωσης του αγοραστή, δηλαδή ότι είναι ενταγμένος στο κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, ο πωλητής έχει υποχρέωση να ζητά από τον αγοραστή ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΕ ΦΠΑ.

Σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 5 και 6 του άρθρου 39α του Κώδικα Φ.Π.Α., τα φορολογικά στοιχεία δεν επιβαρύνονται με Φ.Π.Α., εάν ισχύουν αθροιστικά οι παρακάτω προϋποθέσεις:

α) Αγαθά που παραδίδονται μεμονωμένα ή ως ενιαίο σύνολο, τα οποία κατατάσσονται στους κατωτέρω κωδικούς του Κοινού Δασμολογίου της Ε.Ε. (Συνδυασμένη Ονοματολογία - Σ.Ο., καν. 2658/87 του Συμβουλίου, όπως ισχύει για το 2017 με τον εκτελεστικό κανονισμό 1821/2016/6.10.2016): - Κινητά τηλέφωνα: «85171200». - Κονσόλες για παιχνίδια: «95045000». - Ταμπλέτες ηλεκτρονικών υπολογιστών και φορητοί υπολογιστές: «84713000».

β) Ο αντισυμβαλλόμενος είναι υποκείμενος στο φόρο με δικαίωμα έκπτωσης του φόρου των εισροών του.

γ) Παραδόσεις αγαθών που έχουν τόπο φορολογίας το εσωτερικό της Χώρας και δεν απαλλάσσονται ή δεν επιβαρύνονται με Φ.Π.Α. βάσει λοιπών διατάξεων του Κώδικα Φ.Π.Α..

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, λαμβάνετε email με τις πληροφορίες της και με τα στοιχεία τα οποία καταχωρήσατε. Θα πρέπει να αποσταλλούν τα εξής έγγραφα ηλεκτρονικά σαν απάντηση ( reply to ) στο email της παραγγελίας σας: Τα παρακάτω έγγραφα θα πρέπει να αποσταλούν στο mail του νομικού μας τμήματος info@supertech.gr μαζί με την παραγγελία ειδάλλως αυτή θα ακυρώνεται αυτόματα. Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες στο https://www.aade.gr/epiheiriseis/forologikes-ypiresies/fpa/yperesia-arthroy-39a  ή διαβάστε τις οδηγίες στο https://www.aade.gr/dl_assets/39afpa/user_guide_aade39afpaV1.4.pdf

1) Έντυπο Προσωποποιημένης Πληροφόρησης με τα Στοιχεία Μητρώου Επιχείρησης, όπου θα αναγράφονται οι ΚΑΔ της επιχείρησης, από το λογαριασμό της εταιρείας σας στο Taxisnet (σε αρχείο pdf) όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας

2) Αντίγραφο της ταυτότητας του Επιχειρηματία - νόμιμου εκπρόσωπου της επιχειρησης. (σε αρχείο pdf).

3) Αποδεικτικό ΓΕΜΗ για όσους είναι υπόχρεοι Κ1-941οικ/2012 (ΦΕΚ Β’ 1468) (σε αρχείο pdf).

4) Πρόσφατα επικυρωμένο αντίγραφο της έναρξης της επιχείρησης (έως 30 ημερών) (σε αρχείο pdf).

5) Eξουσιοδότηση του νόμιμου εκπροσώπου με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα, στη περίπτωση παραλαβής απο τρίτο άτομο.

6) Καταστατικό/ΦΕΚ και τα Στοιχεία Μητρώου Νομικού Προσώπου από το Taxisnet , όπου θα φαίνεται ο Νόμιμος Εκπρόσωπος της εταιρείας(αφορά νομικά πρόσωπα).

7) Εκτύπωση από το TAXISNET με ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας τους βεβαιωμένους λογαριασμούς της επιχείρησης (σε αρχείο pdf) απ όπου αναμένετε και η κατάθεση .

8) Επικυρωμένο αντίγραφο του εταιρικού οπου θα φαινεται ποιός είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος.

9) Επίσημο έγγραφο από Taxis ή επικυρωμένο έγγραφο από την τράπεζα που να δηλώνει ότι, εμπορικός/εταιρικός λογαριασμός υπάρχει και είναι συνδεδεμένος με τον Α.Φ.Μ. της επιχείρησης/εταιρείας με ημερομηνία την ίδια ή την προηγούμενη της συναλλαγής.

Η αποστολή θα πρέπει να γίνει υποχρεωτικά στην έδρα της επιχείρησής και η παραλαβή από τον νόμιμο εκπρόσωπο. Η πληρωμή των τιμολογίων βάσει ΠΟΛ.1150/2017,άρθρο 39Α θα πρέπει να γίνεται μόνο με Τραπεζική Κατάθεση ή Έμβασμα από Εταιρικό/Επαγγελματικό τραπεζικό λογαριασμό όπου φαίνεται σαν επιβεβαιωμένος στο taxisnet.

- Όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα πρέπει να μας αποστέλλονται το συντομότερο εντός 48 ωρών, καθώς επίσης να είναι σε μορφή εγγράφου pdf είτε jpg για τον γρηγορότερο έλεγχο και την διευκόλυνση του λογιστικού μας τμήματος.


Τα παρακάτω έγγραφα θα πρέπει να αποσταλούν στο mail του νομικού μας τμήματος (info@supertech.gr) μαζί με την παραγγελία ειδάλλως αυτή θα ακυρώνεται αυτόματα. Τα έγγραφα θα πρέπει να αποστέλονται σε μορφή pdf, jpg σε ενα ενιαίο mail για να διευκολύνεται ο έλεγχος από το νομικό τμήμα. 

Στην συνέχεια το νομικό τμήμα της εταιρείας μας πραγματοποιεί τους απαραίτητους ελέγχους εντός κάποιων εργάσιμων ημερών, για την ορθότητα και διασταύρωση των στοιχείων που μας έχουν σταλεί και ενημερώνεστε για το τελικό ποσόν που πρέπει να καταβληθεί. Για την επιβεβαίωση της ιδιότητας του υποκείμενου και του δικαιώματος έκπτωσης του αγοραστή, δηλαδή ότι είναι ενταγμένος στο καθεστώς ΦΠΑ, ο πωλητής έχει υποχρέωση να ζητά από τον αγοραστή ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ. Δεν απαλλάσεστε του ΦΠΑ. Είστε υποχρεωμένοι να τον καταβάλετε εσείς!

Η παραπάνω διαδικασία πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να πραγματοποιηθεί ΠΡΙΝ από τη συναλλαγή και τη διαδικασία τιμολόγησης και η παραγγελία να έχει πραγματοποιηθεί με τα στοιχεία της επιχείρησης.

Η πληρωμή των τιμολογίων βάσει ΠΟΛ.1150/2017,άρθρο 39Α θα πρέπει να γίνεται μόνο με Έμβασμα από Εταιρικό/Επαγγελματικό τραπεζικό λογαριασμό. Δεν πρέπει να προχωρήσετε σε αποπληρωμή - κατάθεση της παραγγελίας αν δεν έχετε λάβει ενημερωτικό e-mail για το τελικό ποσό κατάθεσης.

Η πληρωμή των τιμολογίων βάσει ΠΟΛ.1150/2017,άρθρο 39Α θα πρέπει να γίνεται μόνο με Τραπεζική Κατάθεση ή Έμβασμα από Εταιρικό/Επαγγελματικό τραπεζικό λογαριασμό όπου φαίνεται σαν επιβεβαιωμένος στο taxisnet.

Με την ολοκλήρωση της πληρωμής θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το  ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΚΑΤΑΘΕΤΗΡΙΟ στο οποίο αναγράφεται καθαρά ο λογαριασμός σας, καθώς επίσης και ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ του λογαριασμού σας μέσω email στο info@supertech.gr. Η πληρωμή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 24 ωρών μετά την ενημέρωσή σας μέσω e-mail , διαφορετικά  η παραγγελία θα θεωρείται αδρανής και θα ακυρώνεται.

Η αποστολή του δέματος γίνεται μόνο στην έδρα της επιχείρησης και η παράδοση μόνο στον νόμιμο εκπρόσωπο. Σε περίπτωση παραλαβής από το κατάστημα, από άτομο διαφορετικό του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης, είναι απαραίτητη η αποστολή εξουσιοδότησης με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα.

Σε περίπτωση που η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, τότε ο ΦΠΑ 24% θα χρεωθεί κανονικά στο τιμολόγιο. Τα προϊόντα τα οποία δεν υπάγονται στις διατάξεις του άρθρου 39α (Ν.2859/2000) θα τιμολογούνται κανονικά με ΦΠΑ 24% σε όλες τις επιχειρήσεις.

Σε περίπτωση που η πληρωμή δεν γίνει εντός 24 ωρών από την στιγμή που θα σας ενημερώσουμε η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα και θα πρέπει να προχωρήσετε σε νέα.

Σε περιπτώσεις που ο καταναλωτής έχει ολοκληρώσει τη συναλλαγή με απόδειξη λιανικής ΔΕΝ μπορούμε να δεχτούμε την ακύρωση της και την έκδοση τιμολογίου. Γίνεται έλεγχος ΚΑΔ σε παραγγελία από επαγγελματία γιατί αυτός θα πρέπει να είναι ο τελικός αποδέκτης των προϊόντων.

Εφόσον το προιόν ειναι διαθέσιμο την ημέρα παραλαβής των σωστών εγγραφων, θα σας αποσταλεί εντός 1 εως 3 ημερων, διαφορετικά θα σας ενημερώσουμε την ημερομηνία άφιξης νέας παραλαβής. Η τιμή θα παραμένει η ίδια με την αρχική παραγγελία ασχέτως αυξομείωσης στην ιστοσελίδα μας.


Βάσει 'ΠΟΛ 1150' άρθρο 39Α, οι παραγγελίες με αποστολές ή με παραλαβή από το κατάστημά μας με ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ θα γίνονται ΜΟΝΟ εφόσον πρώτα ελέγξουμε την ορθότητα των απαραίτητων εγγράφων - απαραίτητη διαδικασία, τα οποία και θα πρέπει να μας αποστείλετε μέσω email (info@supertech.gr). 

- Στοιχεία μητρώου επιχείρησης (Προσωποποιημένη πληροφόρηση) από το Taxis (Για ατομικές επιχειρήσεις και εταιρείες νομικών προσώπων), Προσωπ.Πληρ/ση > Στοιχεία Μητρώου > Επιχείρησης  όπου θα αναγράφονται οι ΚΑΔ της επιχείρησης με ημερομηνία εκτύπωσης την ίδια ή την προηγούμενη της συναλλαγής.

- Στοιχεία μητρώου νομικού προσώπου (Προσωποποιημένη πληροφόρηση) από το Taxis (Σε περίπτωση εταιρείας νομικών προσώπων μόνο), με ημερομηνία εκτύπωσης την ίδια ή την προηγούμενη της συναλλαγής.

- Επίσημο έγγραφο από Taxis ή επικυρωμένο έγγραφο από την τράπεζα που να δηλώνει ότι, εμπορικός/εταιρικός λογαριασμός υπάρχει και είναι συνδεδεμένος με τον Α.Φ.Μ. της επιχείρησης/εταιρείας με ημερομηνία την ίδια ή την προηγούμενη της συναλλαγής.

- Αντίγραφο  Ταυτότητα νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας (Για ατομικές επιχειρήσεις και εταιρείες νομικών προσώπων).

- Καταστατικό/ΦΕΚ και τα Στοιχεία Μητρώου Νομικού Προσώπου από το Taxisnet , όπου θα φαίνεται ο Νόμιμος Εκπρόσωπος της εταιρείας, η ημερομηνία του εγγράφου θα πρέπει να αναγράφεται στο έντυπο υποχρεωτικά και θα πρέπει να είναι η ίδια με την ημερομηνία αποστολής(αφορά νομικά πρόσωπα).

- Αποδεικτικό ΓΕΜΗ για όσους είναι υπόχρεοι  Κ1-941οικ/2012 (ΦΕΚ Β' 1468)

- Υπεύθυνη δήλωση με γνήσιο της υπογραφής του νόμιμου εκπροσώπου ότι είναι ενήμερος για την παραγγελία/αγορά (Σε περίπτωση εταιρείας νομικών προσώπων μόνο).

- Η αποστολή θα πρέπει να γίνει υποχρεωτικά στην έδρα της επιχείρησής.

- Όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα πρέπει να μας αποστέλλονται το συντομότερο εντός 48 ωρών, καθώς επίσης να είναι σε μορφή εγγράφου pdf είτε jpg για τον γρηγορότερο έλεγχο και την διευκόλυνση του λογιστικού μας τμήματος.

Για την επιβεβαίωση της ιδιότητας του υποκείμενου και του δικαιώματος έκπτωσης του αγοραστή, δηλαδή ότι είναι ενταγμένος στο καθεστώς ΦΠΑ, ο πωλητής έχει υποχρέωση να ζητά από τον αγοραστή ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ. Δεν απαλλάσεστε του ΦΠΑ. Είστε υποχρεωμένοι να τον καταβάλετε εσείς!

Η εταιρεία μας πραγματοποιεί τους απαραίτητους ελέγχους για την ορθότητα και την διασταύρωση των στοιχείων που μας δίνονται. Η διαδικασία ελέγχου των παραπάνω εγγράφων διαρκεί κάποιες εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής τους.Στη συνέχεια  ενημερώνεστε εκ νέου με e-mail για το τελικό ποσό κατάθεσης με την ολοκλήρωση του έλεγχου θα σας σταλεί ο κωδικός για να προχωρήσετε στην παραγγελία σας και εκδίδεται το τιμολόγιο βάσει της τρέχουσας νομοθεσίας.

Δεν πρέπει να προχωρήσετε σε αποπληρωμή - κατάθεση της παραγγελίας αν δεν έχετε λάβει ενημερωτικό e-mail για το τελικό ποσό κατάθεσης.

Δεν πρέπει να πραγματοποιείτε δεύτερη παραγγελία πριν την ολοκλήρωση της πρώτης. Η παραπάνω διαδικασία πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να πραγματοποιηθεί ΠΡΙΝ από τη συναλλαγή και τη διαδικασία τιμολόγησης και η παραγγελία να έχει πραγματοποιηθεί με τα στοιχεία της επιχείρησης

Η πληρωμή τιμολογίων βάση ΠΟΛ 1150, Άρθρο 39Α θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνο μέσω μεταφοράς από εταιρικό τραπεζικό λογαριασμό. Στην περίπτωση παραλαβής από το κοντινότερο κατάστημα της εταιρείας ταχυμεταφορών θα πρέπει να παραλαμβάνει νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρίας επιδεικνύοντας νόμιμο δημόσιο έγγραφό ταυτοπροσωπίας ή τρίτο πρόσωπο αφού έχει στην κατοχή του υπεύθυνη δήλωση από την εταιρεία με γνήσιο υπογραφής και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας προς επίδειξη. 


Η πληρωμή τιμολογίων θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνο μέσω μεταφοράς από εταιρικό τραπεζικό λογαριασμό. Με την ολοκλήρωση του εμβάσματος στέλνετε το καταθετήριο μέσω email και θα ολοκληρώνεται κατόπιν επικοινωνίας σε συνέχεια επιβεβαιώσης από το λογιστήριό μας. Η πληρωμή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 24 ωρών μετά την ενημέρωσή σας μέσω e-mail , διαφορετικά  η παραγγελία θα θεωρείται αδρανής και θα ακυρώνεται.

Η αποστολή γίνεται μόνο στην έδρα της επιχείρησης και η παράδοση μόνο στον νόμιμο εκπρόσωπο .Η παραλαβή του προιόντος  γίνεται από την έδρα της επιχείρησης μας, απο το νόμιμο εκπρόσωπο της επιχείρησης προσκομίζοντας την ταυτότητα του ή το διαβατήριο του για ταυτοπροσωπία. Σε διαφορετική περίπτωση ο παραλαβών θα πρέπει να προσκομίσει εξουσιοδότηση με το γνήσιο της υπογραφής (αστυνομικό τμήμα) και την ταυτότητά του ή το διαβατήριο του.Σε περίπτωση που η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, τότε ο ΦΠΑ 24% θα χρεωθεί κανονικά στο τιμολόγιο. Τα προϊόντα τα οποία δεν υπάγονται στις διατάξεις του άρθρου 39α (Ν.2859/2000) θα τιμολογούνται κανονικά με ΦΠΑ 24% σε όλες τις επιχειρήσεις.

Εφ’ όσον ακολουθηθούν τα παραπάνω θα προχωρήσουμε στην επεξεργασία, εκτέλεση και αποστολή της παραγγελίας σας.

Ενότητα Ε, Παράγραφος 3. Ο πωλητής έχει υποχρέωση να ζητά από τον αγοραστή κάθε πρόσφορο αποδεικτικό στοιχείο και να ελέγχει τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας αυτού ώστε να αποφεύγεται η κατάχρηση του συστήματος από πρόσωπα που δεν είναι υποκείμενα με δικαίωμα έκπτωσης (π.χ. ιδιώτες). Οι εκπρόσωποι των υποκειμένων/αγοραστών προσκομίζουν κάθε πρόσφορο μέσο για να αποδείξουν την νομιμοποίηση αυτών για τις συναλλαγές που πραγματοποιούν. Σε κάθε περίπτωση αμφιβολίας του πωλητή θα πρέπει να επιβαρύνεται το φορολογικό στοιχείο με Φ.Π.Α..

- Σε περίπτωση που η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, τότε ο ΦΠΑ 24% θα χρεωθεί κανονικά στο τιμολόγιο.
- Τα προϊόντα τα οποία δεν υπάγονται στις διατάξεις του άρθρου 39α τιμολογούνται κανονικά με ΦΠΑ 24% σε όλες τις επιχειρήσεις.

Σε κάθε περίπτωση το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας, εάν δεν πληρούνται τα παραπάνω, μεμονωμένα ή σωρευτικά.

Οποιαδήποτε άλλη συναλλαγή και παραλαβή δεν γίνεται αποδεκτή.

Σε κάθε άλλη περίπτωση οι παραγγελίες θα ακυρώνονται εάν δεν γίνει η απαραίτητη επικοινωνία με τμήμα πωλήσεων στο 218 218 1837. Επίσης η πληρωμή μπορεί να γίνει μόνο με κατάθεση από λογαριασμό της εταιρίας.


Δικαίωμα υπαναχώρησης
Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και το SuperTech είναι υποχρεωμένο να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, το SuperTech υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Το SuperTech κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.

Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης και ο πελάτης πρέπει να αναλάβει τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.


Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:
ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε
- Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απολέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.
- Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα).
- Συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά
- Πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές - παιχνιδομηχανές(κονσόλες), που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.